Friday, April 26, 2019

Flipgrid- Мапа на срцето


Го започнуваме часот на креативен начин да допреме во работите за кои и  што најмногу страдаат децата.
Им кажувам на  учениците дека многу писатели  се грижат за цртање и сакаат да пишуваат за да ги изразат своите чувства.
Накусо зборуваме за работите што ни се важни како личност. Разговор за луѓе, места, работи или идеи. Во овој дел од лекцијата, им прикажувам  Шаблонот за карта на срцето. Започнуваме од центарот на срцето, ставајќи ја најважната личност, место или нешто во центарот на  срцето. Потоа,  со помош на неколку зборови за во секој дел (на пример, "секогаш ги гледам моите баби и дедовци  во јули за време на распуст. Затоа, во моето срце ќе го напишам" јули со баба и дедо ", бидејќи они имаат многу сеќавања за потрошено време со нив во тоа време од годината. ").
Одвојувам време за да одговорам на прашањата на учениците пред да им го предадам празениот план на срцето на секој ученик. Ги поттикнувам учениците да обојат во делови од своето срце (на пример, можеби ќе сакаат да го обојат кодот: пурпурно за луѓе, зелени за места, сини за работи, жолти за идеи) откако ќе ги пополнат сите делови.
Откако сите ученици ќе ги сработат своите карти од срцето,  ја  фотографирам  секоја карта. Може да одберам и  да ги закачам оригиналните карти на срцето во училницата за да им помогнам во оние денови кога учениците нема да можат да излезат со нешто за да напишат самостојно. Подоцна ќенаправиме PowerPoint презентации.
Секој ден за време на пишувањето, учениците ги користат различните делови од нивните карти од срце за да направат приказна на компјутерот. Ги поттикнувам да одберат неколку идеи, луѓе или места од нивната мапа и да ги инкорпорираат во приказна користејќи софтвер за обработка на текст. Или, да се започне со една личност, место или меморија и да се изгради од неа.
Учениците испишуваат своите приказни, потоа помагаат во уредување на работата на другите. Можат да впишуваат коментари користејќи различен текст во боја. По завршувањето на уредувањето и ревидирањето, учениците ќе креираат PowerPoint презентации за процесот на пишување. Тие можат да ги искористат зачуваните фотографии од нивните карти на срцето, како и сите идеи за идеи што ги имаа, ревизии и финални копии на нивните приказни.
Учениците ќе ги презентираат своите карти и приказни од срцето во одделението. Ги поттикнувам ги да ги користат нивните презентации како потсетник секојпат кога ќе имаат активност за пишување за да следат како еволуирале нивното пишување или да креираат дигитални портфолија на нивните електронски пишани примероци.






No comments:

Post a Comment

Број 7